רחוב אבן גבירול 69, תל אביב 03-45798720

מאמרים

מדוע וורדפרס טוב עבור SEO

נראות מנועי חיפוש היא חלק חיוני בהצלחת כל אתר. חיפוש אורגני עדיין מתעלה על פרסום בתשלום ונוכחות פעילה של מדיה חברתית כדרך למשוך תעבורה איכותית לאתר שלכם, כך שאופטימיזציה לאתר העסקי או האישי שלכם היא המפתח לאסטרטגיית ניהול התוכן שלכם. עם כלים ידידותיים לקידום אתרים על כל מרכיבי הליבה שלה, וורדפרס, מערכת בניית האתרים ומערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם, עשויה להיות מערכת ניהול התוכן הטובה ביותר עבור קידום אתרים הקיימת כיום.

כל אתר זקוק לקידום אתרים

בין אם אתם בלוגרים, בעלי טארט-אפ לעסקים קטנים או חברה גדולה עם חטיבות רבות ושונות, האתר שלכם זקוק לתנועה. למרות ששינויים אחרונים באלגוריתמים של מנועי חיפוש והפופולריות הגוברת של פרסום בתשלום גורמים לכך שבניית תעבורה ללא תשלום לוקחת זמן רב, הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מצביעים על כך שחיפושים אורגניים, לא רק ממנועי חיפוש גדולים כמו גוגל ובינג, אך גם מאתרים של מנועי חיפוש כמו אמזון ופינטרסט, עדיין מספקים מקור קבוע של תעבורה איכותית ורלוונטית לאתרים המותאמים היטב לדירוג גבוה בחיפושים.

פרסום, מדיה חברתית ואסטרטגיות אחרות הם חלק מתוכנית שיווק אפקטיבית, אך מציאתם באמצעות חיפושים אורגניים המבוצעים על ידי אנשים אמיתיים היא עדיין חלק חיוני בהעלאת המודעות לגבי המותג שלכם – וזה ככל הנראה הפיתרון השיווקי החסכוני ביותר.

יסודות קידום אתרים לאתרי וורדפרס

מנועי החיפוש שולחים ללא הרף את הסורקים לחפש ולאנדקס סוגים שונים של תוכן שנמצא ברשת. בהתבסס על תוצאות אלו ומכלול קריטריונים הידועים בעיקר למפתחי מנוע החיפוש, כל אתר מדורג לפי סדר החשיבות והערך למשתמשים. המטרה של מרבית המשווקים היא להיות מדורגים, או להופיע כמה שיותר קרוב לראש תוצאות החיפוש, ולכן חלק מרכזי באסטרטגיית SEO הוא לוודא שכל חלק אפשרי באתר וורדפרס מותאם כך שיתאים לסדרי העדיפויות המשתנים ללא הרף. של אלגוריתמי החיפוש. נכון לעכשיו, גורמים חיוניים לדירוג גבוה בגוגל, מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם, כוללים:

אתרי טעינה מהירים. המטרה המוצהרת של גוגל היא לספק למשתמשים את חוויית החיפוש הטובה ביותר, והיא כוללת אתרים הנטענים במהירות ובצורה חלקה, כך שאין זמן המתנה בו מבקר עשוי לצאת מהאתר. ישנן דרכים שונות לשפר את מהירות האתר שלכם שיעזרו בסופו של דבר לתוכן שלכם להתמקם גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
היענות לנייד. כיום אנשים רבים יותר ניגשים לאינטרנט ממכשירים ניידים מאשר משולחן העבודה, ולכן גוגל מתגמלת אתרים המותאמים לניידים בדירוג גבוה יותר.
תוכן איכותי עם שימוש טבעי במילות מפתח. אתרים המפרסמים תוכן רלוונטי המספק ערך אמיתי למשתמש נוטים לדירוג גבוה יותר בחיפושים, במיוחד כאשר הם משופרים על ידי מילות מפתח רלוונטיות, באופן טבעי – ולא קטעים קצרים ממולאים במילות מפתח שאינם מתייחסים לצרכי המשתמשים.
קישורים נכנסים – קישורים מאתרים אחרים לשלכם – היו תמיד מדד אחד לערך ולרלוונטיות של האתר, אך כך גם קישורים פנימיים בין סוגי התוכן השונים באתר וורדפרס. קישור פנימי, במיוחד כאשר הקישורים בנויים לכלול מילות מפתח, מדגים שכל התוכן באתר מחובר ומתייחס לנושא הכללי של האתר.
וורדפרס מתאימה לכל הגורמים הללו ועוד עם תכונות SEO מקומיות המובנות בקוד המקור שלה ומורחבות על ידי מספר רב של תוספים וערכות נושא של SEO בחינם ופרמיום.

SEO מתחיל בקוד המקור

קוד המקור של וורדפרס כולל את כל הקידודים והמבנים לאתר WordPress כללי הניתן להתאמה אישית במגוון דרכים, וכי הקידוד כולל אלמנטים התומכים ישירות בקידום אתרים.

וורדפרס נכתב בעיקר ב- PHP, אך הוא משלב גם סימון HTML נכון, כך שאפשר להבין ולסרוק אתרי וורדפרס בקלות על ידי מגוון מנועי חיפוש. הליבה של וורדפרס כוללת גם אפשרויות מרובות לאופטימיזציה של תמונות לחיפושים, כגון תגי ALT ותיאורים, ועורך התוכן שלה תומך גם ביצירת טקסט מורכב וארוך עם תווי כותרת מוגדרים מראש. מלוח המחוונים הבסיסי למנהל הוורדפרס, המשתמשים יכולים גם להגדיר מבני קישורים עשירים במילות מפתח וליצור תיאור מטא מותאם, כמו כן לשלב מגוון כלים של SEO לשיתוף חברתי בכל פוסט ודף.

ערכות נושא של וורדפרס תומכות בקידום אתרים

אפשרויות הנושא של וורדפרס מוצגות על קוד המקור וקובעות את המראה ואת חלק מהפונקציות של אתר וורדפרס חדש. מרבית אפשרויות הנושא החופשיות והפרמימיות של וורדפרס מכילות סימון HTML מתאים כדי להתאים לבוטים של מנועי חיפוש, ורבים מהנושאים החדשים יותר והגרסאות המשודרגות של ערכות נושא ישנות יותר כוללים גם תכונות ידידותיות לנייד. לנושאים ישנים יותר שאין להם תכונות אלה, ישנם תוספים שיכולים להוסיף תכונות, כגון היענות לנייד ואפשרויות משופרות להוספת מטא

Back to top