רחוב אבן גבירול 69, תל אביב 03-45798720

מאמרים

עיצוב אתרים רספונסיבי

כמעט כל לקוח חדש בימינו רוצה גרסה סלולרית לאתר האינטרנט שלו. אחרי הכל, זה חיוני כמעט: עיצוב אחד ל- BlackBerry, עיצוב אחר לאייפון, אייפד, netbook, Kindle – וכל החלטות המסך חייבות להיות תואמות. בחמש השנים הבאות, סביר להניח שנצטרך לתכנן מספר המצאות נוספות. מתי השיגעון ייפסק? זה כמובן לא.

עיצוב אתרים רספונסיבי

בתחום עיצוב ופיתוח אתרים אנו מגיעים במהירות למצב שאיננו מסוגלים לעמוד בקצב הרזולוציות והמכשירים החדשים האינסופיים. עבור אתרים רבים, יצירת גרסת אתר עבור כל רזולוציה ומכשיר חדש תהיה בלתי אפשרית, או לפחות לא מעשית. האם עלינו לסבול רק מההשלכות של אובדן מבקרים ממכשיר אחד, לטובת השגת מבקרים ממכשיר אחר? או שיש אפשרות אחרת?

מהו עיצוב אינטרנט רספונסיבי?


עיצוב אינטרנט רספונסיבי הוא הגישה שמציעה שעיצוב ופיתוח צריכים להגיב להתנהגות וסביבת המשתמש בהתבסס על גודל המסך, הפלטפורמה וההתמצאות שלו.

התרגול מורכב מתערובת של רשתות ופריסות גמישות, תמונות ושימוש מושכל בשאלות מדיה של CSS. כאשר המשתמש עובר מהמחשב הנייד לאייפד, על האתר לעבור אוטומטית כך שהוא יכול להתאים לרזולוציה, גודל תמונה ויכולות סקריפט. ייתכן שיהיה צורך לשקול גם את ההגדרות במכשירים שלהם; אם יש להם VPN ל- iOS ב- iPad שלהם, למשל, האתר לא אמור לחסום את הגישה של המשתמש לדף. במילים אחרות, על האתר להיות בעל הטכנולוגיה שתגיב אוטומטית להעדפות המשתמש. זה יבטל את הצורך בשלב עיצובי ופיתוח שונה לכל גאדג'ט חדש בשוק

Back to top