רחוב אבן גבירול 69, תל אביב 03-45798720

FAQ Category: PPC

ppc

מהו PPC?

PPC מייצג תשלום לפי לחיצה, מודל של שיווק באינטרנט בו מפרסמים משלמים עמלה בכל לחיצה על אחת מהמודעות שלהם. בעיקרו של דבר, זו דרך לקנות ביקורים באתר שלך, במקום לנסות "להרוויח" את הביקורים באופן אורגני.

פרסום במנועי חיפוש הוא אחת הצורות הפופולריות ביותר של PPC. זה מאפשר למפרסמים להציע הצעה למיקום מודעה בקישורים הממומנים של מנוע חיפוש כאשר מישהו מחפש מילת מפתח שקשורה להצעה העסקית שלהם. לדוגמה, אם אנו מציעים את מילת המפתח "תוכנת PPC", המודעה שלנו עשויה להופיע במקום הראשון בדף התוצאות של גוגל.

בכל פעם שלוחצים על המודעה שלנו, שולחים מבקר לאתר שלנו, עלינו לשלם למנוע החיפוש בתשלום קטן. כאשר PPC עובד נכון, העמלה היא של מה בכך, מכיוון שהביקור שווה יותר ממה שתשלמו עבורו. במילים אחרות, אם אנו משלמים 3 ש"ח עבור קליק, אך הקליק גורם למכירה של 300 ש"ח, אז הרווחנו הרבה יותר מאשר השקענו.

כיצד לבצע PPC בצורה נכונה?

מחקר ובחירת מילות המפתח הנכונות, אירגון מילות המפתח הללו לקמפיינים וקבוצות מודעות מאורגנים היטב, וכלה בהגדרת דפי נחיתה של PPC המותאמים למרות. מנועי חיפוש מתגמלים מפרסמים שיכולים ליצור קמפיינים רלוונטיים וממוקדים לפי תשלום לפי לחיצה על ידי חיוב מופחת עבור קליקים על מודעות. אם המודעות ודפי הנחיתה שלך מועילים ומשביעים למשתמשים, Google גובה ממך פחות בקליק, מה שמוביל לרווחים גבוהים יותר עבור העסק שלך.

Back to top