רחוב אבן גבירול 69, תל אביב 03-45798720

בניית חנויות וירטואליות

אנו יכולים לבנות עבורכם חנות וירטואלית שתוביל את העסק שלך להצלחה: יותר חשיפה, יותר מכירות, פחות נטישת גולשים.

שילוב מנצח של בניית חנות וירטואלית בחוד החנית של הטכנולוגיה עם שיווק אפקטיבי להגדלת ההכנסות והגדלת קהל הלקוחות הקיימים.

חנות מקוונת היא האתר דרכו לקוחות מבצעים הזמנות. זה עשוי לייצג חנות מקומית קטנה, קמעונאית גדולה, חנות למסחר אלקטרוני או אדם שמוכר פרויקטים דרך אתר צד שלישי, כמו eBay. החנות המקוונת יכולה לפעול תחת מספר דגמים עסקיים, כולל עסק לצרכן, עסק לעסק או צרכן לצרכן. כדי להפעיל חנות מקוונת, תזדקק לקטלוג מוצרים, עגלת קניות ופריטים אחרים

חנויות וירטואליות מעסיקות טכנולוגיות הדמיית מחשבים כדי ליצור את הסביבה הווירטואלית של חנות פיזית. לקוח יכול להסתובב בחנות הוירטואלית, ליצור אינטראקציה עם דגמי תלת מימד מדויקים של מוצרים, להוסיף אותם מייד לעגלת קניות וירטואלית ועוד.

קניות בחנויות וירטואליות הוסיפו מימד חדש לקמעונאות המסורתית כדרך לייצר חוויה מדהימה יותר עבור הלקוחות.

להלן מספר יתרונות של ניהול חנות אלקטרונית:

קניות 24/7: אתרי אינטרנט רבים של מסחר אלקטרוני מאפשרים לקונים לעיין במוצרים ולקבל החלטות קנייה בכל עת, ביום או בלילה. זה מקל על הקניות עבור הלקוחות, וסוג זה של נגישות הוא יתרון תחרותי עצום. בנוסף, שילוב עם מדיה חברתית מאפשר לעסקים לנצל עוד יותר ערוצים ליצירת קשרים עם לקוחות.
היקף מורחב: חנות פיזית מוגבלת למכירה ללקוחות שנמצאים באזור. אתרי אינטרנט רבים של מסחר אלקטרוני מרחיבים עסקים לאנשים בכל רחבי הארץ או ברחבי העולם, ומרחיבים במידה ניכרת את בסיס הלקוחות ואת הכנסותיה הפוטנציאליות. מכירת מקוונת מציעה גם אפשרות להרחיב או להגדיל את המלאי – מספר הפריטים שעסק יכול למכור באופן מקוון אינו צריך להיות מוגבל באותו אופן כמו חנות פיזית, מה שעשוי לשקול להגדיל את תזרים המזומנים.
בהירות משפך רכישה: נכון לעכשיו, כמעט בלתי אפשרי לעקוב אחר התדירות של לקוח בודד שמגיע לחנות פיזית כדי להסתכל במוצרים לפני שהוא מקבל החלטת רכישה. עם זאת, חנות מקוונת יכולה לעקוב אחר כל קליק של לקוח, לספק תובנות חשובות בנוגע לתהליך הרכישה ולסלול את הדרך להזדמנויות שיווק (כמו דוא"ל לעגלה נטושה) כדי לדחוף לקוחות שעשויים להיות על הגדר בנוגע לרכישה.

Back to top