רחוב אבן גבירול 69, תל אביב 03-45798720

FAQ

PPC

מהו PPC?

PPC מייצג תשלום לפי לחיצה, מודל של שיווק באינטרנט בו מפרסמים משלמים עמלה בכל לחיצה על אחת מהמודעות שלהם. בעיקרו של דבר, זו דרך לקנות ביקורים באתר שלך, במקום לנסות "להרוויח" את הביקורים באופן אורגני.

פרסום במנועי חיפוש הוא אחת הצורות הפופולריות ביותר של PPC. זה מאפשר למפרסמים להציע הצעה למיקום מודעה בקישורים הממומנים של מנוע חיפוש כאשר מישהו מחפש מילת מפתח שקשורה להצעה העסקית שלהם. לדוגמה, אם אנו מציעים את מילת המפתח "תוכנת PPC", המודעה שלנו עשויה להופיע במקום הראשון בדף התוצאות של גוגל.

בכל פעם שלוחצים על המודעה שלנו, שולחים מבקר לאתר שלנו, עלינו לשלם למנוע החיפוש בתשלום קטן. כאשר PPC עובד נכון, העמלה היא של מה בכך, מכיוון שהביקור שווה יותר ממה שתשלמו עבורו. במילים אחרות, אם אנו משלמים 3 ש"ח עבור קליק, אך הקליק גורם למכירה של 300 ש"ח, אז הרווחנו הרבה יותר מאשר השקענו.

כיצד לבצע PPC בצורה נכונה?

מחקר ובחירת מילות המפתח הנכונות, אירגון מילות המפתח הללו לקמפיינים וקבוצות מודעות מאורגנים היטב, וכלה בהגדרת דפי נחיתה של PPC המותאמים למרות. מנועי חיפוש מתגמלים מפרסמים שיכולים ליצור קמפיינים רלוונטיים וממוקדים לפי תשלום לפי לחיצה על ידי חיוב מופחת עבור קליקים על מודעות. אם המודעות ודפי הנחיתה שלך מועילים ומשביעים למשתמשים, Google גובה ממך פחות בקליק, מה שמוביל לרווחים גבוהים יותר עבור העסק שלך.

SEO

SEO: מה זה Search Engine Optimization?

SEO הוא ראשי תיבות של Search Engine Optimization, שהוא תהליך אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך בכדי לקבל תנועה אורגנית,מדף התוצאות של מנועי החיפוש.

במילים אחרות, משמעות ה- SEO כוללת ביצוע שינויים מסוימים בעיצוב האתר שלך ובתוכן שהופכים את האתר שלך לאטרקטיבי יותר במנוע חיפוש. אתה עושה זאת בתקווה שמנוע החיפוש יציג את האתר שלך כתוצאה עליונה בדף התוצאות של מנוע החיפוש.

למרות שמשמעות SEO ושיווק SEO עשויים להיראות מורכבים בגלל הגורמים השונים שיכולים להשפיע על הדירוג שלך, התהליך לאופטימיזציה של מנועי חיפוש הוא קל יותר מכפי שהוא נראה.

מנועי חיפוש רוצים לספק את השירות הטוב ביותר למשתמשים שלהם. המשמעות היא הצגת תוצאות בדפי מנוע החיפוש  שהינם באיכות גבוהה ורלוונטיים למה שהמחפש מחפש.

על מנת לעשות זאת, מנועי החיפוש יסרקו,אתרים שונים כדי להבין טוב יותר על מה האתר עוסק. זה עוזר להם להביא תוצאות רלוונטיות יותר למי שמחפש נושאים או מילות מפתח מסוימים.

באופן דומה, מנועי החיפוש יסרקו את האתר כדי לקבוע כמה קל לנווט ולקרוא, ומתגמלים אתרים ידידותיים למשתמש עם דירוגים גבוהים יותר בדף תוצאות מנוע החיפוש.

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא התהליך שעוברים ארגונים על מנת להבטיח כי האתר שלהם נמצא גבוה במנועי החיפוש עבור מילות מפתח וביטויים רלוונטיים.

מהם היתרונות של קידום אורגני?

ישנם יתרונות רבים של יישום אופטימיזציה למנועי חיפוש עבור העסק שלך. על ידי שיפור ה- SEO שלך, אתה יכול לפעול להרחבת הניראות שלך במנועי החיפוש. זה עוזר לך להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים לעסק שלך. על ידי יצירת תוכן מרתק ויעיל יותר הממוקד ב- SEO, אתה יכול להגדיל את הסיכוי שלך להכניס תנועה אורגנית ממוקדת יותר.

 

החשיבות של תוכן בקידום העסק שלך

תוכן יעיל הן במשיכת מנועי החיפוש והן עוזר לך ליצור קשרים עם מבקרי האתר. ניתן להדגיש עוד יותר את המשמעות של קידום אתרים באמצעות התוכן הכתוב והחזותישלך.

ככל שיש לך תוכן איכותי ורלוונטי יותר באתר שלך, כך סביר יותר שמנועי חיפוש ידרגו את הדפים שלך גבוה יותר בדף תוצאות מנוע החיפוש.

באופן דומה, ככל שיש לך תוכן מרתק ויעיל יותר באתר שלך, כך סביר יותר שהמבקרים שלך יבזבזו זמן איכות באתר שלך ואולי אפילו יבצעו רכישה.

הסוד ליצירת תוכן המותאם למנועי החיפוש וגם למבקרים באתר שלך הוא ליצור מגוון סוגים שונים של יצירות תוכן הכתובות היטב ובנושאים הרלוונטיים ביותר לקהל שלך.

להלן מספר סוגים של תוכן שתוכלו להתמקד בהם בכדי לשפר את הצעת התוכן שלכם, ובכך, את דירוג מנועי החיפוש שלכם:

  • פוסטים ומאמרים בבלוג
  • תוכן מדיה חברתית
  • ספרים אלקטרוניים
  • מדריכים
  • קטעי וידאו והקלטות שמע
  • אינפוגרפיקה או תוכן חזותי אחר

דבר חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ​​יצירת תוכן לאתר שלך הוא מילות מפתח וביטויים של SEO. אלה מילים וביטויים רלוונטיים שהמשתמשים במנועי החיפוש עשויים להקליד בחיפוש אחר תשובות לשאלותיהם או למוצרים ושירותים רלוונטיים.

כשאתה יוצר תוכן סביב מילות מפתח וביטויים אלה, אתה משפר את הסיכוי שלך לדירוג גבוה יותר עבור מילות מפתח אלה בדף תוצאות מנוע החיפוש.

גורם נוסף שיכול להשפיע על התוכן שלך, ובכך על דירוג מנוע החיפוש שלך, הוא עד כמה התוכן שלך טרי. רעננות מתייחסת בעצם לתדירות שבה הארגון שלך מפרסם תוכן חדש לאתר שלך.

עם זאת, יצירת תוכן חדש לגמרי אינה הדרך היחידה לשמור על תוכן רענן. אתה יכול גם לרענן את התוכן שלך על ידי עדכון פוסטים, כתיבתם מחדש כדי להפוך אותם ליעילים יותר, או להוסיף מידע וסטטיסטיקות חדשים לאורך זמן.

למרות שיצירת תוכן גוזלת זמן ומשאבים, היא תשתלם בסופו של דבר. מנועי חיפוש אוהבים תוכן נהדר וצרכנים זקוקים לתוכן איכותי בכדי להבין טוב יותר את הערך שהארגון יכול לספק.

 

מסחר אלקטרוני

מהו מסחר אלקטרוני?

המסחר האלקטרוני אינו משהו זמני או סתם טרנד. זה כאן כדי להישאר והפך באופן קיצוני את האופן שבו חברות רבות מנוהלות.

חנות וירטואלית מתכוונת להמיר את הפעילות המסחרית של חברה מסורתית לאינטרנט. במילים אחרות, חנות וירטואלית הינה אתר באינטרנט, השייך לבעל עסק מסוים, אשר תפקידה להציג מוצרים לגולשים על מנת שיבצעו רכישה דרך האינטרנט. חנות וירטואלית היא בעצם הממשק של המסחר האלקטרוני.

אבל, מהם המאפיינים המהותיים של חנות וירטואלית?

למרות שזה אולי ברור מאוד, חשוב להבדיל בין "החנות הווירטואלית" לבין העסק הקיים מאחוריה. טעות נפוצה, במיוחד במיזמים חדשים, היא לערבב את יישום החנות הווירטואלית עם העסק.

יש כל מיני סוגים של חנות וירטואלית, למשל תוכנות או אתרי רכישה של מניות בבורסה, רכישה של רהיטים דרך האינטרנט או רשתות מוצרי מזון שנותנות שירות הזמנות באינטרנט שנהיה מאוד פופולרי בשנים האחרונות, לצורך העניין עורך דין המציע את שירותיו דרך האינטרנט לא בהכרח יקרא חנות וירטואלית אלא אתר תדמית, חנות וירטואלית מחייבת אפשרות רכישה והזמנה באתר, אחרת זה אתר מסוג אחר.

נקודות מפתח עיקריות בחנות וירטואלית

אם ברצונכם לבנות אתר באינטרנט לצורך מסחר אלקטרוני, עליכם לבנות אותו לפי מס' נקודות חשובות:

לא להעמיס – תמיד לחשוב מה הגולש רוצה לראות בחנות וירטואלית, ככל שאנחנו נדחוף לו יותר לעין ככה הוא יתעלם יותר, לדוגמא אתרים שלמים מלאים בבאנרים של פרסומות הסטטיסטיקה מראה שפיתחנו מעין "עיוורון" לפרסומות האלה מרוב שכבר הפציצו לנו את העיניים, לכן צריך להיות ענייניים ומדוייקים במה שאנחנו מציגים לגולש או ללקוח.
עיצוב האתר – המראה של חנות וירטואלית ישפיע המון על תנועת הגולשים לתוך האתר, וכמובן הישארות הגולשים באתר לאחר שנכנסו אליו, לכן חשוב מאוד להשקיע במראה שלו, אתר יפה ימשוך קהל ויגדיל את המכירות.
תוכן – התוכן חשוב מהמון סיבות. תוכן מאפשר למנועי החיפוש לזהות את האתר שלכם, ולשם כך צריך לפעול לפי חוקי קידום אתרים, התוכן הוא מה שמוצג ללקוחות שלנו, על כל מוצר בחנות וירטואלית צריך להיות הסבר מילולי על מנת שהלקוחות יוכלו להבין יותר טוב מהו המוצר, התוכן הוא המילים השיווקיות שמושכות את הלקוחות לביצוע הפעולה.
תמונות – הרי כבר נאמר תמונה שווה אלף מילים, אז באינטרנט היא שווה 1001 על כל תמונה שמציבים באתר נותנים תגית Alt אשר מציגה טקסט לגולש כאשר הוא גולש מעל התמונה עם העכבר, המילה שנבחר תקדם את האתר במנועי החיפוש

בעזרת חנות וירטואלית ניתן להרוויח כסף באינטרנט, זה יכול לשרת אתכם כהכנסה נוספת, או שאם כבר יש לכם מוצר בחנות פיזית תוכלו לקדם אותו באמצעות החנות הוירטואלית באינטרנט.

Back to top